duminică, 5 august 2012

Romanian Top Hits 2012 | 4 august



În cea de a doua zi publicul băcăuan s-a prezentat în număr mult mai mare faţă de prima zi.
Iată câteva poze de la repetiţii:










După repetiţii, înainte de sosirea vedetelor pe covorul roşu am aflat o veste groaznică: legitimaţiile ''Acces Media'' nu mai aveau nicio valoare. Doar cei care aveau legitimaţie de presă puteau intra. Am stat pe dinafară aproximativ 30 de minute, până când s-a întâmplat ceva. Nici acum nu ştiu de ce, dar jandarmii au devenit dintr-o dată foarte îngăduitori. Unul dintre ei ne-a explicat că seara trecută au intrat mulţi oameni în culise şi că au primit ordin să nu ne mai lase să intrăm, dar nu prea am înţeles mare lucru din ce au spus ei deoarece eram prea bucuroasă. În orice caz, pe scenă a rămas valabila regula ''NU urcaţi în timpul spectacolului'', dar a fost OK să facem poze de jos.
Îmi pare rău că nu am reuşit să fac poze tuturor vedetelor care au urcat pe scenă... dar am rămas fără baterie la un moment dat.














Cel care a câştigat cel mai mare premiu de la Romanian Top Hits 2012 a fost nimeni altul decât Connect-R. Acesta a interpretat câteva piese, ultima fiind bine-cunoscuta ''Vara nu dorm'', fiind cea mai aplaudată piesă. Publicul îi striga numele cerând ''bis-uri'' dar acesta a fost nevoit să plece. Ultima trupă care a urcat pe scenă a fost Iris, însă majoritatea oamenilor au venit doar pentru Connect-R, deci au plecat acasă. Iată câteva poze cu marele câştigător:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu