duminică, 5 august 2012

Romanian Top Hits 2012 | 3 august



Prima zi la Romanian Top Hits a fost incredibilă, mai mare fiind bucuria mea pentru că am reuşit să intru în culise. Începând cu ora 14:00, vedetele deja erau prezente la repetiţii, mai exact Naguale şi Direcţia 5. Am făcut şi nişte poze de la repetiţii:







După repetiţii, un organizator RTH ne-a dat jos de pe scenă deoarece ''era full'' şi nu mai ştiau cine lucrează acolo şi cine nu. Mulţumită lui Răzvan Bibire, care ne-a oferit legitimaţii ''Acces Media'' pentru 3-4 august, am reuşit să rămânem în culise şi sa facem poze fără nici o problemă, cu condiţia de a nu urca pe scenă în timpul spectacolului.
La urma urmelor nu a ieşit totul chiar ca la carte, au fost câteva probleme la lumini si sunete, dar care într-un final s-au rezolvat. Spectacolul din prima zi s-a sfârşit cu succes, şi sper că toată lumea a fost mulţumită. (puţin probabil, dar nu contează)
Acum vă las cu pozele care am reuşit să le fac atât pe covorul roşu, cât şi pe scenă:

2 comentarii:

  1. Pozele sunt foarte frumoase, insa puteai sa mai scrii despre ce melodii au fost, ordinea, chestii de genul :D Anyway, keep it up.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, mersi mult de sfat, dar e primul articol :))

    RăspundețiȘtergere