vineri, 31 august 2012

Sunt dezamagita, am pierdut concertul Lala Band


Dupa cum stiti inca sunt la mare dar am avut ocazia sa citesc cateva articole si sa-mi fac o impresie despre concertul iubitei trupe Lala Band. Bacauanii au avut onoarea sa respire acelasi aer ca si ei, si sa ii vada pe scena teatrului de vara. Dar sa nu credeti ca pe gratis, ba chiar pe un pret exagerat pentru valoarea lor de ''staruri'', biletul de intrare costand intre 40 si 150 lei la categoria VIP.

Deci am aflat ca au facut play-back si au interpretat vesnicele lor cover-uri, facand melodii celebre de tot rasul. In rest cred ca au fost cam dezamagiti ca aveau doar fani de 8-9 ani. Astia din trupa am aflat ca au vorbit despre campania lor antidrog in fata copiilor, acestia dand din cap aprobator ca vorba aia, ce face omul face si maimuta. Nu sunt cea mai mare fana Lala Band, dar nu pot spune ca ii urasc, nu am nimic cu ei dar pur si simplu: nu imi plac. Poate pare greu de crezut, fanii care citesc articolul asta acum probabil ca spun ''cum indraznesti?'' dar e strict parerea mea personala.

Daca vreti sa cititi si alte articole si sa vedeti poze de la concert click aici, aici sau aici.




Photos via @Smaranda Enescu !

21 de comentarii:

  1. auzi eu crek te inseli au fost grozavi si nu ai dreptul sai critici pentru ca nu ai fost aici sai vezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca tu te inseli, fiecare are dreptul la o parere si chiar daca nu am fost acolo mi-am facut o impresie :)

      Ștergere
    2. mie mi sau paurt grozavi deci gata hai incheiem pentru ca nu are rost sami irosesc timpul cu tine

      Ștergere
  2. Stii cu ce ar trebui sa-ti irosesti timpul? Cu cartea de romana :))

    RăspundețiȘtergere
  3. hai mai taci cu vrajelile astea ca nus adevarate! am fost la concert si chiar a fost usper nu au facut deloc playback ba chiar au cntaat super tare deci hai lasane pe toti si tineti gura

    RăspundețiȘtergere
  4. Adreea are dreptate!Orice om are dreptul de a critica.Daca ei nu ii place Lalaband,e treaba ei nu a voastra.Asa cum unora nu la place de ex:Justin Biber nici ei nu ii place Lalaband

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi Iulia, cat despre tine @LalaFan, si tu te-ai certat cu cartea de romana? Intai invata sa vorbesti apoi critica-ma!

    RăspundețiȘtergere
  6. La inceput spui ca esti dezamagita ca ai pierdut concertul si apoi ii critici si spui tot felul de chestii citite pe net si apoi spui ca nu iti plac. Deci esti dezamagita ca ai pierdut concertul sau nu iti plac?

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. daaaa, "foarte" ironica, ironica de cazi in cap (desi multi ar vrea s-o faci ;) )

      Ștergere
    2. Auzi daca tie nu-ti convine dispari.

      Ștergere
    3. Mult tupeu pentur o pustoaica .

      Ștergere
  8. Urat din partea ta ca ii critici ! Si cum vorbesti cu ceilalti :| ...

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi plac FOARTE FOARTE mult!!! si nu inteleg de ce iti faci timp sa scrii despre ei, cand nici nu ai fost la concert si nu iti plac? daca iti faci timp sa vorbesti despre o trupa pe care o urasti, inseamna ca sunt mai importanti pt tine decat propria persoana, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai articole de tot ca**u (:|. Parerea mea ca fiecare are dreptul la o parare,nu? Nu ai fost la concert,dar eu da:*. Si nu au facut play-back. O singura melodie a fost play-back,in rest toti au voci frumoase si daca tie nu-ti plac nu ai dreptul sa-i critici.
    Scuteste-ma.Te crezi atat de interesanta cu articolele astea,dar sincer cui ii pasa ce a zis un om cand a facut accident,ca s'a deschis un nou magazin de nu stiu ce sau mai important cui ii pasa ce crezi tu? Parerea fiecaruia e proprie si sincer,ce ai tu nu-i un blog(:|. Mai mult o vrajeala facuta de o fetita de 12 ani :-j care are aparat performant si vrea sa se dea mare,ca vai doamne daca avem Nikon sau Canon nu stiu de mai care repede trebuie sa avem si blog,fara ca macar sa stii ce ii aia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auzi eu nu ma dau mare ca am Nikon, pur si simplu imi place ceea ce fac dar daca tu esti atat de geloasa pe mine e problema ta nu a mea. Nu am nici o problema cu LalaBand, dar sa stii ca s-a descoperit ca au facut playback maxim :)))

      Ștergere
  11. Esti super geloasa pe ei... Ei macar au reusit sa isi faca o cariera dar tu? ... Tu esti geloasa :P

    RăspundețiȘtergere
  12. multi ati vrea sa fiti Andreea macar pentru un minut,asa ca hai basti!!
    elena c.

    RăspundețiȘtergere