sâmbătă, 11 august 2012

Concert Seby Roman | Parcul Catedralei


Ieri (10 august) am asistat la un concert ''a la Seby'', un tânăr foarte talentat din Bacău. Desigur, nu era un concert organizat, cu o scenă mare şi cu efecte de lumini şi sunet. A fost un concert restrâns, cu melodii superbe, majoritatea fiind compoziţii proprii. În parcul catedralei s-au adunat mai mulţi tineri la mica scenă rotundă, unde fiecare a ascultat cu plăcere melodiile lui Seby.
La un moment dat, s-a dat în spectacol şi un puşti, care nu ştiu exact dacă dansa sau avea ceva în pantaloni, dar sigur a reuşit să încingă câtuşi de puţin atmosfera.



8 comentarii:

  1. Mie personal nu imi place cum canta. Nu mi se pare cine stie ce, doar un adolescent hipiot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aha, daca asta crezi... dar stii... nu prea imi pasa ce crezi tu :))

      Ștergere
    2. Aha, chiar nu ma impresionezi daca imi spui asta.

      Ștergere
    3. Si nu avem toti dreptul la o parere? Daca ai facut acest blog trebuia sa te astepti sa mai apara si comentarii care nu sunt de acord cu tine, tu, care te crezi buricul pamantului.

      Ștergere
    4. Daca tu ma crezi buricul pamantului 8-> Ce pot sa-ti fac? :)

      Ștergere
    5. Imi pare rau pentru tine ca nu stii sa citesti. Am spus "te crezi buricul pamantului", dar ce pretentii sa am de la o analfabeta ca tine.

      Ștergere
  2. Il stiu pe Sebby, pare inocent si firav, dar e de fapt cea mai ingrozitoare persoana din lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gusturile nu se discuta ;) Dar nu cred ca il cunosti atat de bine!

      Ștergere